مقالات مقالات .

مقالات

انواع ديوار سبز

ديوار سبز مدولار
در ديوار سبز مدولار، از داربست هاي فلزي استفاده مي شود. اين داربست ها وزن كمي دارند و جنس آنها از استيل گالوانيزه مي باشد. در اجراي اين طرح، داربست ها بر روي بنا قرار مي گيرند و يا داراي يك سازه ي مستقل هستند. گياهان بالارونده بر روي داربست ها رشد مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۴:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين روش هاي تبليغاتي محلي براي كسب و كارهاي كوچك

كسب و كارهاي كوچك امروزه بخش مهمي از بازار و گردش مالي در جهان را بر عهده دارند كه سالانه حدوداً 20 درصد رشد نسبت به سال قبل را دارا هستند. استفاده از طرح شنبه كسب و كارهاي كوچك عامل موثري بر افزايش ميزان فروش و معرفي محصولات اين بازار شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۱:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

توليد جوراب در تهران

توليد جوراب در تهران ، جوراب يك نوع پوشش به حساب مي آيد كه از كاربرد هاي بسيار زيادي برخوردار است. از مهم ترين و بهترين اين كاربرد ها، مراقبت از پا مي باشد.
توليد جوراب در تهران :
توليدي جوراب در تهران ، همان طور كه مي دانيد پا جزو عضو هاي بسيار مهم است براي همين به او قلب دوم مي گويند. پوشيدن جوراب دلايل بسيار زيادي دارد كه عبارت است از:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۳:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تورم چيست؟

از نظر اقتصادي، تورم يا Inflation به افزايش سطح عمومي قيمت‌ها در يك بازه زماني مشخص گفته مي‌شود. تورم را مي‌توان افزايش بي‌رويه قيمت كالاها و خدمات بدون پشتوانه و بدون برنامه‌ريزي دانست كه باعث كاهش قدرت خريد مي‌شود و تعادل ميان تقاضاي محصولات با نقدينگي موجود براي خريد محصولات را بر هم مي‌زند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فيزيوتراپي در منطقه 22

 آيا شما مي دانيد فيزيوتراپي چيست و چه كاربردهايي دارد؟ شايد در اطراف شما هم افرادي باشند كه بر اثر عوامل مختلفي مانند حوادث، بيماري ها، تصادفات و ... دچار آسيب هاي جسمي شده باشند. اين امر موجب شده تا قدرت حركتي آنها محدود شود. در نتيجه براي انجام فعاليت هاي روزانه خود نياز به كمك دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۰:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آندوسكوپي

گاهي اوقات سئوالاتي براي ما پيش مي آيد كه مي توانيم خيلي راحت آن ها را از پزشك معالج مان بپرسيم، ولي به دلايلي آنها را بيان نمي كنيم، يكي از اين مسائل، ترس از برخي روش هاي تشخيصي و درماني است. آندوسكوپي يك روش تشخيصي است كه در آن پزشك متخصص به وسيله دستگاه مخصوصي، داخل بدن شما را مي ‌بيند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۶:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش پودر پياز ۳۰۰ گرمي

• نكات مهمي كه قبل از خريد پودرپياز بايد به آنها توجه نمود.
۱- پودر پياز اصل چيست؟
پودر پياز از خشك كردن پيازهاي سفيد يا زرد و آسياب كردن آنها به دست مي آيد. براي تشخيص پودر پياز اصل نياز به تست هاي آزمايشگاهي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۳:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان سرفه و گلو درد شديد با طب سنتي

سرماخوردگي يكي از شايع‌ ترين بيماري‌هاي بشر در طول زندگي است و علائمي همچون آبريزش بيني، زكام، سرفه، گلودرد و عفونت سينوس‌ها دارد. گاهي سرفه علامت يك بيماري است، بنابراين در برخورد با سرفه‌هاي مزمن و طولاني حتما بايدبه پزشك مراجعه كرد و علت آن را پيدا و درمان كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۲۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

براي سرگيجه چي بخوريم

سرگيجه يك حالتي است كه بسياري از ما در زندگي خود آن را تجربه مي كنيم. ممكن است دلايل سرگيجه در افراد مختلف با ديگران متفاوت باشد. اين حالت در بسياري از مواقع به صورت شديد و ناگهاني رخ مي دهد. تعداد زيادي از افراد در زمان سرگيجه دچار ترس مي شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۳:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

علت خارش پوست سر چيست؟

علت خارش پوست سر بسيار زياد هستند. از طرفي هم خارش پوست سر يك مشكل شايع است. اين عارضه در برخي موارد علائمي مانند شوره يا پوسته پوسته شدن پوست كف سر را به همراه دارد. اگرچه ممكن است علائمي از بيماري نباشد؛ اما مشكلات مو و پوست سر مي تواند باعث ناراحتي و خجالت در فرد شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۸:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)