مقالات مقالات .

مقالات

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل، یکی از مهم ترین حواس در کودکان، حس شنوایی می باشد. کودکان از طریق شنوایی می آموزند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کنند. کودکان از زمان جنینی می شنوند و به صداها واکنش نشان می دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۱:۰۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان سرطان پروستات

با شنیدن نام بیماری سرطان در ذهن برخی افراد، چالش وحشتناک و غیرقابل علاجی تداعی می شود که ناخواسته و ناگهانی بروز کرده و تمامی بافت ها و اندام ها را تحت تاثیر قرار می دهد و پس از مدتی بدون استثنا تمام قربانیان خود را از پا در می آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سقف کاذب در تهران

سقف کاذب در تهران ، شاید شما هم در طراحی داخلی منزل یا محیط کار خود از سقف کاذب استفاده کرده باشید. امروزه بسیاری از افراد در سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، کتابخانه، محیط های کاری و ... از سقف کاذب استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کره بادام زمینی برای لاغری

این سوال که آیا کره بادام زمینی باعث لاغری میشه یا نه، مدت‌هاست که بین مردم دهن به دهن می‌چرخه. برای جوابش هم اختلاف نظر زیاده. بعضی افراد میپرسن که چطور میشه که با مصرف یه چربی پرکالری لاغر شد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۴:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

انواع دیوار سبز

دیوار سبز مدولار
در دیوار سبز مدولار، از داربست های فلزی استفاده می شود. این داربست ها وزن کمی دارند و جنس آنها از استیل گالوانیزه می باشد. در اجرای این طرح، داربست ها بر روی بنا قرار می گیرند و یا دارای یک سازه ی مستقل هستند. گیاهان بالارونده بر روی داربست ها رشد می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۴:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین روش های تبلیغاتی محلی برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک امروزه بخش مهمی از بازار و گردش مالی در جهان را بر عهده دارند که سالانه حدوداً 20 درصد رشد نسبت به سال قبل را دارا هستند. استفاده از طرح شنبه کسب و کارهای کوچک عامل موثری بر افزایش میزان فروش و معرفی محصولات این بازار شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۱:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تولید جوراب در تهران

تولید جوراب در تهران ، جوراب یک نوع پوشش به حساب می آید که از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار است. از مهم ترین و بهترین این کاربرد ها، مراقبت از پا می باشد.
تولید جوراب در تهران :
تولیدی جوراب در تهران ، همان طور که می دانید پا جزو عضو های بسیار مهم است برای همین به او قلب دوم می گویند. پوشیدن جوراب دلایل بسیار زیادی دارد که عبارت است از:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۳:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تورم چیست؟

از نظر اقتصادی، تورم یا Inflation به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها در یک بازه زمانی مشخص گفته می‌شود. تورم را می‌توان افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و خدمات بدون پشتوانه و بدون برنامه‌ریزی دانست که باعث کاهش قدرت خرید می‌شود و تعادل میان تقاضای محصولات با نقدینگی موجود برای خرید محصولات را بر هم می‌زند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی در منطقه 22

 آیا شما می دانید فیزیوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ شاید در اطراف شما هم افرادی باشند که بر اثر عوامل مختلفی مانند حوادث، بیماری ها، تصادفات و ... دچار آسیب های جسمی شده باشند. این امر موجب شده تا قدرت حرکتی آنها محدود شود. در نتیجه برای انجام فعالیت های روزانه خود نیاز به کمک دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۰:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آندوسکوپی

گاهی اوقات سئوالاتی برای ما پیش می آید که می توانیم خیلی راحت آن ها را از پزشک معالج مان بپرسیم، ولی به دلایلی آنها را بیان نمی کنیم، یکی از این مسائل، ترس از برخی روش های تشخیصی و درمانی است. آندوسکوپی یک روش تشخیصی است که در آن پزشک متخصص به وسیله دستگاه مخصوصی، داخل بدن شما را می ‌بیند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۶:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)